مراسم قرعه کشی جوایز طرح ملی حفظ استان فارس با حضور 2000 حافظ قرآن کریم در آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(علیه السلام) برگزار شد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مراسم قرعه کشی جوایز طرح ملی حفظ استان فارس با حضور 2000 حافظ قرآن کریم در آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(علیه السلام) برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس در جمع حافظان قرآن کریم استان با تبریک و تهنیت میلاد سراسر نور قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم صاحب الزمان(عج) گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی توجهی بس عظیم به برنامه های قرآن کریم و فعالیت های مرتبط به قرائت، حفظ، مفاهیم و تفسیر آیات الهی شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم اظهار داشت: سازمان اوقاف با بهره گیری از ظرفیت بقاع متبرکه بخشی از برنامه های قرآنی را عهده دار شده است. استان فارس هم در این امر مبارک و ارزنده که می تواند جامعه ما را بیمه کند همیشه پیشقدم بوده و از استان های برتر کشور محسوب می شود. همچنان که در سال گذشته20 هزار نفر در طرح ملی حفظ استان ثبت نام کردند.
 
وی با اشاره به اهمیت حفظ آیات کلام الله مجید افزود: هر کس با قرآن ارتباط دارد روح او متاثر از مفاهیم قرآن کریم نورانی و روحیه او قرآنی می شود بنابراین حفظ قرآن کریم جزء اصلی ترین و بهترین فعالیت های فرهنگی محسوب می شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) که فرمودند 15 میلیون حافظ قرآن در کشور تربیت کنیم، تاکید کرد: همه تلاش کنیم تا با تربیت هر چه بیشتر حاملان و حافظان آیات نورانی کلام وحی، در مقابل دسیسه های دشمن محکم و استوار بایستیم و این جامعه را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم(عج) تقدیم کنیم.
/2759/